LerumCup program:

Mån 05.05 Tys 06:05  Ons 07:05  Tor 08.05 Fre 09.05 Lør 10.05 Søn 11.05
Leikanger 17:00-20:45 17:00-20:45 15:00-21:00 09:00-19:30 09.00-17:15
Hafslo 17:00-20:45 17:00-20:45 15:00-21:00 09:00-19:30 0900-17:15
Sogndal 17:00-20:45 17:00-20:45 15:00-21:00 09:00-19:30 0900-17:15
Aurland 17:00-20:45 17:00-20:45 15:00-21:00 09:00-19:30 09.00-17:15
Farnes 17:00-20:45 17:00-20:45 15:00-21:00 09:00-19:30 09.00-17:15
Knipenborg 1 17:00-20:45 17:00-20:45 15:00-21:00 09:00-19:30 09.00-17:15

Åpningstider angir første og siste lag, er cirkatider,. og er rettningsgjevande. Det kqn vere mulig for oss å legge til lag, eller gjere andre tilpassingar, ved behov. Der ser vi an påmeldinga, og dei behova som melder seg. Det vil difor kunne forekomme skyting utenom desse tidene hjå enkelte arrangører, eller hjå alle. 

Arrangørane vil skyte i dagane før helga. Det blir ikkje lagt til lag, eller
gjort tilpassingar på andre måtar desse dagane, men skulle det vere ledige plassar innafor oppsatte
skytetider, så er det mulig for andre å skyte der.

For henvendelser og spørsmål om påmelding ber vi om at adressa paamelding@lerumcup.no blir brukt. 

For alle stemnene vert det skote etter DFS sin 35 skot, bortsett frå klasse Ny Ungdom, SK1 og SK2 som skyt 25 skot. Jeger skyt 15 skot program. KIkkertklassen og Klasse 1 skyt no 35 skot program.

  • SK1 og SK 2 får anledning til å skyte omgang om dei ønsker det, men all premiering skjer på 25 skudd.

Vi satser på at årets arrangement blir ein ny fest, og at det er mange skyttarar med familar som finn vegen til Sogn denne langhelga i Mai.

Stemnet er ope for alle klassar (inkludert Ny Ungdom), men alle deltakarar bør vera sjølvhjelpne på standplass. Hjelp til dei som treng det er likevel tillatt, så lenge man ikkje forstyrrer andre skyttarar, eller at det blir for mykje folk på standplass.

Øvrige generelle stevnereglar for Lerum Cup :

Påmelding: Arrangørane ser med fordel på at ein person melder på alle i sitt reisefølgje. Dette for å redusere kødannelse.

.Avbrutt skyting: Hvis ein arrangør må avbryte skytinga, vil resultata frå påbegynt skyting bli stroke, og skyttarane vil få refundert heile innskotet. Skyttarane vil få tilbod om å komme tilbake for å skyte på eit passande tidspunkt innafor stevnetida. Hvis ein skyttar ynskjer at resultatet, (eks. ein god 15 skot) skal bli ståande for til dømes å kunne ta del i premieringa, så vil arrangøren beholde innskotet, og skyttaren får ikkje tilbod om å skyte på nytt.

Standplassleiing: Det vil vere lik standplassleiing for alle stevner. Vi minner om sikkerheitsreglane som seier at kammerflagg ikkje kan fjernast, eller at sluttstykket ikkje kan settast i våpenet før det er kommandert lading.  Det vil bli nytta DFS sin standplasskommando. Skyttarane skal bli i stilling til standplassleiar seier noko anna. Når alle skudd i serien er registrert i skivene vil skyttarane få beskjed om at dei kan bytte stilling, men skytetida vil gå ut til stans. Når standplassleiar stiller spørsmål om det er nokon som ikkje er klar til serie, og JA blir sagt; Vil kommando starte etter 20 sekund.

Venteliste: Skyttarar som set seg på venteliste for å skyte på ledig plass, må sjølve passe på å undersøke med stevnekontoret om det blir ledige plassar. Ikkje oppmøtte skyttarar risikerer å bli strokne 20 minutt før oppsett skytetid, og plassen kan bli tildelt skyttar(ar) på venteliste.

Innskot på alle stemner: Vaksne 160,- / Ungdom 80,- (50% i arr.avgift)

Arrangørane skyt:
Arrangørane skyt i dagane før helga.